Jaunumi Kluba dzīve Forums Foto galerija Video Pērk un pārdod SUBARU modeļi Bieži uzdotie jautājumi


Piektdiena, 23. augusts.
Jaunumi
Noķer Subaru
Subaru ziņas
Standartauto
Rallijs Latvijā
Rallijs pasaulē
Drifts
Autokross
Trofi reids
Notikumu kalendārs
Sludinājumi
 
Zobrati no 5MT - 3,4,5 taisīti vācijā, īsāki, izturīgāki nekā jebkuri RA, p...
320 €
Rezerves daļas no vairākiem subāriem gc gf legacy,forester . -outback
20 €
Subaru Legacy legacy, 1996.g.
50 Ls
Oriģinālais Subaru Impreza WRX spoileris. Stāvēja uz 2005.g. WRX, bet ja ne...
50 €
pārdod visas rez daļas no šī auto. droši zvanīt
50 €
Jaunumi
SUBARU lepnums - simetriskā pilnpiedziņa Ieteikt draugiem.lv Ieteikt twitter.com
Ceturtdiena, 21. marts, 2019, adrem-auto.lv

Reitings: Komentāri [ 0 ]

Visi mezgli vienā rindā

Par simetrisku Subaru pilnpiedziņas sistēmu pieņemts dēvēt tāpēc, ka tajā izmantotas identiska garuma pusasis, kamēr citu ražotāju AWD sistēmās labās un kreisās puses pusasu garumi var atšķirties. Galvenais ieguvums no šādas konstrukcijas ir optimāls izsvarojums, ko bokserdzinējs vēl papildina ar zemu smaguma centru. Tā kā cilindri atrodas viens otram pretim jeb cilindru izgāzuma leņķis ir 180 grādu, motoru iespējams iebūvēt zemāk nekā tradicionālos V veida vai rindas dzinējus. Subaru automašīnu eksperti nereti uzsver faktu, ka visi agregāti - motors, pārnesumkārba, sadales kārba un pārējā tranmisija šīs markas automobiļos izvietoti vienā rindā, kamēr citi ražotāji, apgūstot pilniedziņu, vietas trūkuma dēļ bijuši spiesti izvietot galvenos mezglus blakus, vienu zem otra vai vēl kā citādi, tā sarežģījot konstrukciju un palielinot automašīnas svaru. Subaru bieži mēdz piedēvēt pirmā vieglā automobiļa ar pastāvīgu pilnpiedziņu ražotāja slavu, tomēr pirmajam SAWD modelim Subaru Leone universālim vēl bija mehāniski atslēdzama pilnpiedziņa. Patiešām pastāvīgu SAWD piedziņu Subaru automašīnas ieguva tikai 1986. gadā

Simetriska pilnpiedziņa – ne vienmēr 50:50

Nereti tiek uzsvērts, ka Subaru simetriskā pilnpiedziņa nozīmē arī ideālu griezes momenta sadalījumu starp asīm, proti, 50:50. Tā gan īsti nav taisnība, jo domas par ideālu sadalījuma proporciju dalās, bez tam vienam un tam pašam Subaru modelim var būt dažāds griezes momenta dalījums, atkarībā no izvēlētās pārnesumkārbas un starpasu sajūga tipa. Tā piemēram, pirmajam Subaru modelim ar elektronisku SAWD vadību standarta griezes momenta dalījums ir 60:40 par labu priekšējiem riteņiem – un tāds tas ir vēl šobaltdien modeļiem ar Lineartronic pārnesumkārbu. Subaru mēģinājums augstākās klases sporta auto elitē SVX debitēja ar aktīvo griezes momenta dalīšanas sistēmu VTD, kura standarta situācijās novirzīja 64% griezes uz aizmuguri, lai novērstu pilnpiedziņas automobiļiem raksturīgo nepietiekamo pagriežamību. Pat izcilajam, rallijā dzimušajam  Impreza STI spēkratam, kam ir manuāli iestatāms centrālais diferenciālis, noklusējuma regulējums ir 41 pret 59, un tikai Subaru automašīnām ar manuālo pārnesumkārbu un viskosajūgu pa vidu patiešām ir pilnībā simetrisks griezes momenta iedalījums.


Komentāri
Uz augšu
Atcerēties mani
Foto: Ziemas autosprints...
Video: Subaru Impreza - ...
Jaunākais forumā
Re: Subaru Tribeca temperatūra nestabila
Girts, 20.08.2019 10:17
Re: Forester 2.0 atmos 2006.g gļuki
Laurix, 19.08.2019 15:47
Re: Subaru iekšs ss.lv vai citur...
snpz, 14.08.2019 10:02
Re: Subaru detaļu veikali
Citronz, 13.08.2019 19:02
Re: Brunzo Subaru Legacy
Brunzo, 09.08.2019 15:37
Re: tolx mežinieks
tolx, 07.08.2019 15:14
Re: Subaru legacy plusi un mīnusi.
insekc, 05.08.2019 18:46
Re: kuru kasko?
Suzukiii, 01.08.2019 09:15
Re: Tiekamies ceturtdienās no plkst. 19:00...
TheKid, 25.07.2019 16:49
Re: androns Forester
androns, 25.07.2019 07:33
Reklāma  |  Lietošanas noteikumi  |  Kontakti  |  Seko mums: Facebook  |  Youtube  |  Twitter  |  Instagram
v1.0, © 2010 subarupower.lv. Visas tiesības paturētas.